Novosti i događanja
———
RECENTNE OBJAVE
——
KATEGORIJE
——
Incident – prekid rada sustava na dan
——
Ukoliko bi se ubuduće dogodio sličan incident sa trajanjem od 4 radna sata ili više, svi krajnji korisnici bi dobili obavijest kao i naknadne obavijesti o stanju u sustavu sve do razrješenja problema.
S tim u vezi podsjećamo na Delegiranu Uredbu kojom je definirano (u članku 29) da: ”… kada su osobe ovlaštene izdavati lijekove stanovništvu zbog tehničkih problema spriječene provjeriti autentičnost jedinstvenog identifikatora i povući ga iz uporabe u trenutku kada se lijekom koji nosi taj jedinstveni identifikator opskrbljuje javnost, te osobe ovlaštene izdavati lijekove stanovništvu evidentiraju taj jedinstveni identifikator te provjeravaju njegovu autentičnost i povlače ga iz uporabe čim se riješe tehnički problemi.”; ovo praktično znači da biste trebali imati u našem informacijskom sustavu ili zapisane na drugi način sve lijekove koje ste izdali za vrijeme dok je sustav bio nedostupan, te ih ‘serijalizirati’ nakon što su tehnički problemi otklonjeni i sustav ponovno dostupan.
HOPAL tim